Arkib untuk Februari, 2009

A STATEMENT

Posted in Uncategorized on Februari 25, 2009 by diehatefan

Hitler stated in private, “The Mohammedan religion too would have been much more compatible to us than Christianity. Why did it have to be Christianity with its meekness and flabbiness…”

A MOMENT..

Posted in Uncategorized on Februari 19, 2009 by diehatefan

2009 bring us a lot of surprises either happy news or sad news. To those whom left us, Al fatihah and doa for them. Hope they will be placed in high place beside Allah. For those  who still live,  keep on living in this unstable world. May patient and knowledge will guide us, Insyallah. Don’t forget to hope and dont loose faith.

BRING ME THE HORIZON AT INDONESIA…

Posted in Uncategorized on Februari 18, 2009 by diehatefan

hope they go to Malaysia too. yeah!!!!

BMTH

SCREAMING (PIG SQUEL) LESSON

Posted in Uncategorized on Februari 14, 2009 by diehatefan

HEHEH.. aku jumpe video ni kat you tube. tgk sampai abis.

BTW this girl has a band called “rainbow died yesterday..

SAOSIN – YOU’RE NOT ALONE

Posted in Uncategorized on Februari 14, 2009 by diehatefan

I’ve dedicated this song to a person a long time ago. And now i want to dedicate this song again to the same person. Don’t give up!!!

PARKWAY DRIVE KICKED ASS

Posted in Uncategorized with tags on Februari 11, 2009 by diehatefan

Kicked ass !!!!  after CALIBAN, PARKWAY DRIVE kicked ass at MCPA KL.. yeah!!! love  Malaysia Hardcore scene..It was too much of a heat to watch them all through the way so the crowd take turns to see their performances. Although There was a tecnical probs after Dashown performed, people still wait for them. Its worth to wait.. Man, Its realy hot in there. They did a lot of numbers from the old album killing with a smile until horizons. They also play my  favourite songs  smoke ’em if ya got ’em and anchor n idols many more.  This band with kills with their great  showmanships. Parkway Drive never fails to deliver. The vocalist Winston even made the crowd mosh ” i wanna see stage dive!!” haha he gave the compliment of saying that this is by far the hottest show but the best they played in their SEA tour. f**kin awesome..The show finished off early about 8.30 or 9pm. After this Misery Signals and two other metalcore band from Aussie again will come. Cant wait for them. Oh ya heard August Burns Red will come to Malaysia too, heheh . This year is fucking great man !!!

parkway drive

parkway drve

prkway drive

parkway drive

PENUTUP

Posted in Uncategorized on Februari 10, 2009 by diehatefan

Suatu hari diwaktu petang di ibu kota, semasa ramai orang berebut-rebut untuk pulang ke rumah terdapat seorang gadis yang keadaanya agak resah gelisah yang kebetulan duduk dihadapan seorang lelaki . Gadis yang resah tu rupanya.. nak buang air kecil. Tetapi dia tak dapat turun sebab orang ramai dan bas tidak berhenti, rumahnya pun jauh lagi. Tahan punya tahan last-last lepas le sikit. Bila dia perasan dia pun buat-buat le buka handbag dan cuba mencari sesuatu. Tanpa disedari lelaki tersebut. Kebetulan orang yang duduk sebelah gadis tersebut pun bangun sebab dah sampai. Jadi gadis tersebut pun alih le ketempat tersebut kerana sit dia dah basah. Jadi lelaki ni pun nak duduk le. Bila dia tengok basah dia tanye kat gadis tersebut. “Aduh cik.kenapa tempat ni basah ya???”…Jawab gadis tersebut, “Ohh.. tadi botol minyak wangi saya tertumpah.Saya cari tutupnya tapi tak jumpa. Dalam beg tangan pun tidak ada” Jadi lelaki tu pun keluarkan le sapu tangannya dan lap sebelum duduk.Setelah duduk dia pun cium le saputangan tersebut untuk menghidu wangiannya. Bau punya bau baru la lelaki tu tau rupanya air kencing sambil tersenyum lelaki itu menjawab.. owhhh,  kalau minyak wangi jenama ini..Saya mau, saya ada penutupnya.. Gadis itu pun terus bangun dan turun walaupun belum sampai ke rumahnya dengan perasaan malu dan geram !

kesimpulannya, jangan jadi macam roket saintis (ini sekadar statement, beliau tiada kene mengena dgn cerita di atas, harap maklum)